Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη – Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Πέμπτης (28/11) στη Θεσσαλονίκη, μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στα δικαστήρια της πόλης.
Άμεσα εκκενώθηκε το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης ενώ στο σημείο βρίσκεται ειδικό κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, ώστε να ερευνήσει τους χώρους των δικαστηρίων.
Περισσότερα:
- Μόλις τώρα Μουντιάλ 2026: Η ΕΡΤ δίνει εισιτήρια για τον μεγάλο τελικό στη Νέα Υόρκη – Πώς θα συμμετάσχετε
- 2 λεπτά πριν Viral το τσιφτετέλι της Βίκυς Καγιά στη Μύκονο – Δείτε βίντεο
- 18 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!

















