Συμβουλευτικές εταιρίες: «Απόβαση» στο Δημόσιο με συμβάσεις 1,5 δισ. ευρώ
«Απόβαση» στο Δημόσιο κάνουν συμβουλευτικές εταιρίες με την υπογραφή συμβάσεων 1,5 δισ. ευρώ.
Η έρευνα του του μη κερδοσκοπικού Οργανισμού Vouliwatch είναι αποκαλυπτική των διαθέσεων και της πρακτικής που ακολουθείται από το Δημόσιο, κυρίως τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών.
Σημειώστε τα δεδομένα της έρευνας:
- 3.079 συμβάσεις είχαν υπογραφεί έως το 2025.
- 1.266 εταιρίες παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες στο Δημόσιο.
- 10 επιχειρήσεις μοιράζονται το 96% της συνολικής δαπάνης.
- 46% της αξίας των συμβάσεων αφορά υπηρεσίες διοικητικής συμβουλευτικής.
- 40% της αξίας των συμβάσεων αφορά υπηρεσίες Πληροφορικής.
Σύμφωνα με την έρευνα, η εμπλοκή των συμβουλευτικών εταιριών ξεκίνησε με την πανδημία και τον προγραμματισμό των ραντεβού εμβολιασμού και συνεχίστηκε με τον μετασχηματισμό του ΕΟΠΥΥ, την εποπτεία κατασκευής προσφυγικών δομών, το επιχειρησιακό σχέδιο για τα ΕΛΤΑ και την διαμόρφωση νέου πλαισίου δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων.
- 2 λεπτά πριν ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 4 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 8 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου




















