ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ (17/3): 1.159 προσλήψεις στα νοσοκομεία
Νέα Υπουργική Απόφαση με την υπογραφή της Υφυπουργού Εσωτερικών, κ. Βιβής Χαραλαμπογιάννη, για την πρόσληψη 1.159 μονίμων υπαλλήλων στα νοσοκομεία όλης της χώρας.
Η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών επιβεβαιώνει πλήρως το workenter.gr όταν έγραφε στις 14 Μαρτίου για “Η απόφαση για 1.159 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία“.
Οι 1.159 νέες προσλήψεις αφορούν:
- 1.076 νέους υπαλλήλους Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στα νοσοκομεία
- 83 νέους υπαλλήλους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης στα νοσοκομεία όλης της χώρας
Πως θα γίνουν οι προσλήψεις;
Η πρόσληψη των νέων υπαλλήλων θα γίνει από τους επιλαχόντες της προκήρυξης μονίμων 7Κ/2022.
Το ΑΣΕΠ θα εκδώσει ειδική προκήρυξη για την οποία οι επιλαχόντες ΠΕ και ΤΕ της προκήρυξης 7Κ/2022 μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής.
Η νέα αίτηση είναι χωρίς παράβολο.
Στην αίτηση θα δηλώσουν τις προτιμήσεις θέσεων.
Δείτε ολόκληρη την Υπουργική Απόφαση
Διαβάστε ολόκληρη την Υπουργική Απόφαση, με υπογραφή της Υφυπουργού Εσωτερικών, κ. Βιβής Χαραλαμπογιάννης.
- 1 λεπτό πριν ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 3 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 7 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου




















