Σύλληψη δύο μαθητών για οπλοκατοχή σε λύκειο της Κάτω Αχαΐας
Η Αστυνομία προχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης (1/10) στη σύλληψη δύο μαθητών, ηλικίας 15 και 18 ετών, σε Λύκειο της Κάτω Αχαΐας, για οπλοκατοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τον έλεγχο που έγινε στους μαθητές, στον 15χρονο βρέθηκε ένα αναδιπλούμενο μαχαίρι – σουγιάς. Από την προανάκριση διαπιστώθηκε ότι το όπλο ανήκε στον 18χρονο, ο οποίος το είχε δώσει στον 15χρονο.
Επιπλέον, συνελήφθη και ο πατέρας του ανήλικου μαθητή για παραμέληση εποπτείας.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους θα διαβιβαστεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας.
- 5 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 12 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 17 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
















