Σύλληψη δύο μαθητών για οπλοκατοχή σε λύκειο της Κάτω Αχαΐας
Η Αστυνομία προχώρησε το μεσημέρι της Τετάρτης (1/10) στη σύλληψη δύο μαθητών, ηλικίας 15 και 18 ετών, σε Λύκειο της Κάτω Αχαΐας, για οπλοκατοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τον έλεγχο που έγινε στους μαθητές, στον 15χρονο βρέθηκε ένα αναδιπλούμενο μαχαίρι – σουγιάς. Από την προανάκριση διαπιστώθηκε ότι το όπλο ανήκε στον 18χρονο, ο οποίος το είχε δώσει στον 15χρονο.
Επιπλέον, συνελήφθη και ο πατέρας του ανήλικου μαθητή για παραμέληση εποπτείας.
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους θα διαβιβαστεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας.
- 1 λεπτό πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 14 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 14 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
















