Σύλληψη 60χρονου στην Κω για διάθεση αλκοόλ σε ανήλικους – Δύο στο νοσοκομείο
Στην Κω συνελήφθη χθες (10/08) 60χρονος Έλληνας, ύστερα από επιχείρηση του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων, για παραβίαση της νομοθεσίας που απαγορεύει τη διάθεση αλκοόλ σε ανηλίκους.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το βράδυ του Σαββάτου, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος όπου ο ίδιος είναι νόμιμος εκπρόσωπος, προσφέρθηκαν αλκοολούχα ποτά σε τρία ανήλικα, ένα κορίτσι 16 ετών και δύο αγόρια 14 ετών.
Το 16χρονο κορίτσι και ένα από τα δύο 14χρονα αγόρια κατανάλωσαν ποσότητα που οδήγησε σε μέθη και μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Κω με συμπτώματα δηλητηρίασης από το αλκοόλ.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Κω και του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο.
- 1 λεπτό πριν Βενεζουέλα: Εφιάλτης μετά τους δύο μεγάλους σεισμούς – Εκατοντάδες νεκροί και αγωνία στα ερείπια
- 5 λεπτά πριν «Μπαμπά, σ’ αγαπώ»: Ο δεύτερος κύκλος έρχεται με χιούμορ, συγκίνηση και νέα πρόσωπα
- 31 λεπτά πριν Μπισκότα Παπαδοπούλου: Νέες θέσεις εργασίας σε 5 περιοχές – Δείτε τις ειδικότητες




















