Σύλληψη 47χρονου στη Θεσσαλονίκη μετά από επεισοδιακή αντίσταση
Βίαιη ήταν η σύλληψη ενός 47χρονου οδηγού στη Θεσσαλονίκη το μεσημέρι της Τρίτης, ο οποίος προκάλεσε εμπόδια στην κυκλοφορία ενός λεωφορείου του ΟΑΣΘ με το αυτοκίνητό του. Ο άνδρας αρνήθηκε να μετακινήσει το όχημά του όταν έφτασε γερανός της αστυνομίας και, παράλληλα, αντιστάθηκε σπρώχνοντας τους αστυνομικούς κατά την προσπάθεια σύλληψής του.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το voria.gr, το περιστατικό συνέβη στην οδό Ίωνος Δραγούμη.
Όπως αναφέρει η αστυνομία, «αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης συνέλαβαν έναν 47χρονο ημεδαπό, ο οποίος το μεσημέρι της 14-10-2025 στο κέντρο της πόλης εμπόδισε τη λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς. Όταν έφτασε γερανοφόρο όχημα της ΕΛ.ΑΣ. για την απομάκρυνση του οχήματος και την απελευθέρωση της κυκλοφορίας, ο άνδρας αρνήθηκε να μετακινήσει το ΙΧ του και δεν θέλησε να δώσει τα στοιχεία του, παρά τη νόμιμη πρόσκληση των αστυνομικών που βρέθηκαν στο σημείο. Κατά τη σύλληψή του, αντιστάθηκε ενεργά, τραβώντας τα χέρια του και απωθώντας τους αστυνομικούς με σκοπό να αποτρέψει τη σύλληψή του».
- 8 λεπτά πριν Επίδομα αδείας 2026: Έρχεται αυξημένη πληρωμή για χιλιάδες εργαζόμενους
- 18 λεπτά πριν Μία εθνική σύνταξη για χήρες με διπλό συνταξιοδοτικό δικαίωμα
- 3 ώρες πριν Κτηματολόγιο: Όταν ο πολίτης πληρώνει για λάθη που δεν έκανε – Τι ισχύει για τις διορθώσεις ακινήτων

















