Συγκέντρωση και πορεία οδηγών ταξί στο κέντρο της Αθήνας
Συγκέντρωση και πορεία προς τη Βουλή, χωρίς τη συμμετοχή αυτοκινήτων, πραγματοποιούν σήμερα, Πέμπτη 15/1, οι οδηγοί ταξί, με στόχο να συναντηθούν με εκπροσώπους των κομμάτων και να τους επιδώσουν ψήφισμα.
Οι οδηγοί ταξί διαμαρτύρονται για την υποχρεωτική εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή τους στο συγκεκριμένο μέτρο. Παράλληλα, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο νέας 48ωρης απεργίας στις 20 Ιανουαρίου.
Κυκλοφοριακά προβλήματα στο κέντρο
Αυξημένη κίνηση και σημαντικές καθυστερήσεις καταγράφονται στους δρόμους που οδηγούν προς το κέντρο της Αθήνας. Ειδικότερα, προβλήματα παρατηρούνται:
- στη Λεωφόρο Κηφισίας, από το ύψος της Κατεχάκη
- στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας, στο ρεύμα καθόδου, από το ύψος του Χίλτον
- στη λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου
- στους δρόμους γύρω από την πλατεία Ομονοίας
- 2 λεπτά πριν ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 5 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 8 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου
















