Συγχωνεύσεις Τμημάτων: Αντιδράσεις στο 36ο Δημοτικό Αθηνών – «Υποβαθμίζουν τα σχολεία»

Συγχωνεύσεις Τμημάτων: Αντιδράσεις στο 36ο Δημοτικό Αθηνών – «Υποβαθμίζουν τα σχολεία»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναστάτωση προκαλεί στους γονείς και μαθητές του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών η απόφαση για συγχώνευση των τμημάτων της Β’ και Ε’ τάξης, όπου ήδη φοιτούν 24 μαθητές ανά τμήμα.

Οι γονείς κάνουν λόγο για αιφνιδιαστική και αντιπαιδαγωγική απόφαση, που έρχεται εν μέσω σχολικής χρονιάς, προκαλώντας ανατροπές στο πρόγραμμα και έντονη ανησυχία για την ομαλή λειτουργία του σχολείου.

«Η ποιότητα της διδασκαλίας υποβαθμίζεται»

Στην ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Γονέων τονίζει πως η απόφαση πλήττει άμεσα την ποιότητα της διδασκαλίας, αφού οι υπεράριθμες τάξεις δεν επιτρέπουν την ουσιαστική παιδαγωγική προσέγγιση.

«Η εκπαιδευτική διαδικασία αποσταθεροποιείται και οι μαθητές –ιδίως όσοι έχουν μαθησιακές δυσκολίες ή διαφορετικό γλωσσικό υπόβαθρο– κινδυνεύουν να μείνουν πίσω», σημειώνουν οι γονείς, ζητώντας από την Πολιτεία να σεβαστεί «το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα όλων των παιδιών στη δωρεάν και ισότιμη εκπαίδευση».

Οι συνέπειες της συγχώνευσης

Η συγχώνευση, σύμφωνα με τους γονείς, θα επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας:

  • Οι μισοί μαθητές θα χάσουν τον δάσκαλό τους στη μέση της χρονιάς.
  • Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων θα χρειαστεί να μετακινηθούν, δημιουργώντας ελλείψεις και κενά.
  • Το πρόγραμμα διδασκαλίας και το Ολοήμερο θα χρειαστούν πλήρη αναπροσαρμογή.
  • Πολλά παιδιά ενδέχεται να αποκλειστούν από δραστηριότητες και παροχές όπως σίτιση και μελέτη, επηρεάζοντας και την οικογενειακή καθημερινότητα.

Όπως επισημαίνει ο Σύλλογος, η απόφαση «απειλεί τη σταθερότητα και την ψυχολογική ασφάλεια των παιδιών», διαταράσσοντας την ισορροπία της τάξης και το εκπαιδευτικό έργο.

«Όχι στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου»

Οι γονείς καλούν το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης να ανακαλέσουν άμεσα κάθε ενέργεια που αφορά τη συγχώνευση των τμημάτων και να διατηρήσουν τις τάξεις ως έχουν.

«Θέλουμε ένα δημόσιο, δωρεάν και ποιοτικό σχολείο για όλα τα παιδιά – όχι σχολεία δύο ταχυτήτων», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Ο Σύλλογος ζητά:

  • Αναστολή κάθε συγχώνευσης που έγινε χωρίς παιδαγωγική τεκμηρίωση.
  • Σεβασμό στις ανάγκες μαθητών με μαθησιακές ιδιαιτερότητες.
  • Τήρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, που εγγυάται το δικαίωμα όλων στη δωρεάν και ισότιμη παιδεία.

«Η σταθερότητα είναι προϋπόθεση για ποιοτική εκπαίδευση»

«Η σταθερότητα του μαθησιακού περιβάλλοντος και το αίσθημα ασφάλειας είναι αναγκαίες προϋποθέσεις για την επιτυχία των μαθητών», επισημαίνουν οι γονείς.

Ζητούν να ενισχυθούν τα σχολεία και όχι να συρρικνωθούν, καθώς η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν μπορεί να εξαρτάται από διοικητικές αποφάσεις χωρίς διάλογο.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr