Super League: Πρόστιμο σε τέσσερις ομάδες
Πρόστιμα σε τέσσερις ομάδες επέβαλε η αθλητική δικαστής της Σούπερ Λίγκας, στο πλαίσιο των αναμετρήσεών τους για τη 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Το μεγαλύτερο, ύψους 3.500 ευρώ (με συμψηφισμό), θα πληρώσει ο Παναθηναϊκός για τη συμπεριφορά των οπαδών του στον αγώνα του Πανθεσσαλικού εναντίον του Βόλου.

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός θα πληρώσει 1.000 ευρώ για το παιχνίδι στο «Γ. Καραϊσκάκης» με τον Πανσερραϊκό, ο Ατρόμητος το ίδιο ποσό για τη συνάντηση με την ΑΕΚ στο Περιστέρι και ο Παναιτωλικός άλλα τόσα, για την αναμέτρηση με την Καλλιθεα στο «Απ. Νικολαΐδης».
Διαβάστε επίσης: Γενική απεργία στις 20 Νοεμβρίου – Κλειστά και τα σχολεία;
- 15 λεπτά πριν Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το τρίτο ακίνητο που χάνει σε δύο χρόνια
- 31 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 1 ώρα πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα

















