Στο Υπουργείο Μεταφορών κατέληξε η πομπή των ταξί – Συνεχίζεται η 48ωρη απεργία
Στο Υπουργείο Μεταφορών έφτασαν λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι οι ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί, που σήμερα βρίσκονται στη δεύτερη ημέρα της 48ωρης απεργίας τους.
Τα ταξί σχημάτισαν μια μεγάλη πομπή, η οποία ξεκίνησε από τη συμβολή της Λεωφόρου Αθηνών με τη Σπύρου Πάτση και πέρασε από το Μεταξουργείο, την οδό Μάρνη, την Πατησίων, τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και τη Μιχαλακοπούλου, προτού καταλήξει στη Μεσογείων.
Περισσότερα:
- 7 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 14 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 19 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















