Στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο
Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος επισκέφθηκε σήμερα, λόγω ελαφράς αδιαθεσίας, το Γενικό Νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου και θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση, για καθαρά προληπτικούς λόγους, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξεδόθη
Περισσότερα:
- 7 λεπτά πριν Μίνα Αρναούτη: Ξανά στα δικαστήρια για το τροχαίο του Παντελίδη
- 9 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Ανακοινώθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε ΣΑΕΚ και ΕΣΚ για το 2026-2029
- 15 λεπτά πριν «Νταντάδες της Γειτονιάς»: 175 συμφωνητικά σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















