Στο νοσοκομείο η Ειρήνη Αγαπηδάκη – Ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία στη Βουλή
Αναστάτωση επικράτησε στη Βουλή όταν η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία ενώ βρισκόταν στην αίθουσα της Ολομέλειας.
Μεταφέρθηκε στο ιατρείο της Βουλής
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η κ. Αγαπηδάκη αποχώρησε από την αίθουσα και μεταφέρθηκε άμεσα στο ιατρείο της Βουλής, προκειμένου να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Ασθενοφόρο τη μετέφερε στο νοσοκομείο
Λίγη ώρα αργότερα, ασθενοφόρο παρέλαβε την αναπληρώτρια υπουργό Υγείας από το ιατρείο της Βουλής και τη μετέφερε σε νοσοκομείο για περαιτέρω ιατρικό έλεγχο.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας της.
- 4 λεπτά πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 11 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 11 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος



















