Στη Βουλή οι δύο δικογραφίες για τον ΟΠΕΚΕΠΕ- Ζητείται άρση ασυλίας 11 βουλευτών
Στη Βουλή βρίσκονται σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο δικογραφίες της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Με την πρώτη ζητείται η άρση ασυλίας 11 βουλευτών.
Η δεύτερη διαβιβάζεται με την διαδικασία του άρθρου 86 του Συντάγματος και του νόμου περί ευθύνης υπουργών και φέρεται να αφορά σε πρώην υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και την υφυπουργό του, της περιόδου 2021, για πράξεις και παραλήψεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
- 16 λεπτά πριν ΟΠΕΚΑ 2026: Ποιοι δικαιούνται 700 και 1.000 ευρώ – Οι προϋποθέσεις
- 45 λεπτά πριν Οι ενδείξεις ότι το κλιματιστικό χρειάζεται άμεσο έλεγχο από τεχνικό
- 2 ώρες πριν Αττική: Αυξήθηκαν οι ακατάλληλες παραλίες τον Ιούνιο – Δείτε ποιες είναι



















