Στη ΜΕΘ δύο παιδιά με γρίπη στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία»
Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύονται δύο ανήλικα παιδιά με γρίπη.
Πρόκειται για παιδιά ηλικίας 6 και 3 ετών, με το μικρότερο να έχει διασωληνωθεί. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η κατάσταση του 6χρονου εμφανίζεται βελτιωμένη και δεν κρίθηκε απαραίτητη η διασωλήνωσή του.
Περισσότερα:
- 2 λεπτά πριν ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις διαγνωστικές εξετάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων
- 4 λεπτά πριν Μυτιλήνη: «Χάσαμε τη Μαγδούλα μας» – 36χρονη γιατρός πέθανε μετά από επιπλοκές στον τοκετό
- 8 λεπτά πριν Κόμμα Καρυστιανού: Αποχώρησε και ο πτέραρχος ε.α. Αθανάσιος Παπανικολάου
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















