Στη ΜΕΘ δύο παιδιά με γρίπη στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία»
Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύονται δύο ανήλικα παιδιά με γρίπη.
Πρόκειται για παιδιά ηλικίας 6 και 3 ετών, με το μικρότερο να έχει διασωληνωθεί. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η κατάσταση του 6χρονου εμφανίζεται βελτιωμένη και δεν κρίθηκε απαραίτητη η διασωλήνωσή του.
- Μόλις τώρα Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο
- 4 λεπτά πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες
- 10 λεπτά πριν Μητρόπουλος: «Στο τραπέζι η μισή 13η σύνταξη»
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















