Στάση εργασίας στα λεωφορεία στις 17 Δεκεμβρίου
Σε στάση εργασίας προχωρούν την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία, λόγω της Εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης που έχει προγραμματιστεί από το Σωματείο Εργαζομένων ΟΑΣΑ.
Πώς θα κινηθούν τα λεωφορεία:
Η κινητοποίηση δεν θα επηρεάσει τα δρομολόγια των περιαστικών γραμμών στην ανατολική και δυτική Αττική, τα οποία θα εκτελούνται κανονικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τα λεωφορεία στις υπόλοιπες γραμμές της Αττικής, από τις 11:00 έως τις 17:00.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τα τελευταία δρομολόγια πριν από τη στάση εργασίας αναμένεται να πραγματοποιηθούν λίγο πριν τις 10:00 το πρωί, ενώ η σταδιακή αποκατάσταση της κυκλοφορίας εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει μετά τις 18:00.
- 3 λεπτά πριν «Grand Hotel» απόψε (22/6): Τα λερωμένα παπούτσια «καίνε» τον Ρήγα – Η ανακάλυψη που αλλάζει τα πάντα πριν από τον γάμο της Αλίκης
- 9 λεπτά πριν Μετρό Αθήνας: Στόχος η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων
- 18 λεπτά πριν Σοκ στη Ρόδο: 2χρονο έπεσε από μπαλκόνι!















