Σουηδία: Σοβαρή βλάβη στο μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της χώρας

Σουηδία: Σοβαρή βλάβη στο μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της χώρας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Βλάβη υπέστη ο Oskarshamn, ο μεγαλύτερος πυρηνικός σταθμός της Σουηδίας, με τις αρχές της χώρας να κάνουν λόγο για το σοβαρότερο περιστατικό των τελευταίων πέντε ετών.

Συγκεκριμένα, το πρόβλημα προέκυψε λόγω μίας ρωγμής σε έναν σωλήνα έξω από τη δεξαμενή του αντιδραστήρα που έχει σπάσει και λόγω της θέσης της, η βλάβη κατατάσσεται στην κατηγορία 1, την πιο σοβαρή.

Αυτό σημαίνει ότι ο αντιδραστήρας δεν μπορεί να τεθεί ξανά σε λειτουργία πριν λάβει έγκριση από τη Σουηδική Αρχή Ακτινοπροστασίας. Σύμφωνα με την κύρια μέτοχο εταιρεία Uniper, η επανεκκίνηση του πυρηνικού σταθμού αναμένεται το νωρίτερο στις 15 Αυγούστου.

Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr