Σοκ στον Εύοσμο: Ζευγάρι κρατούσε 51 γάτες… για να τις τρώει- Βίντεο
Φρίκη έχει προκαλέσει στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης η αποκάλυψη ότι ένα ζευγάρι κρατούσε μέσα στο σπίτι του 51 γάτες, τις οποίες –σύμφωνα με όσα οι ίδιοι δήλωσαν στην εκπομπή «Αποκαλύψεις» του ΑΝΤ1– προόριζαν για κατανάλωση μετά τον φυσικό θάνατό τους.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το ζευγάρι δεν αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, αλλά υποστηρίζει πως ακολουθεί συγκεκριμένες «πεποιθήσεις» σχετικά με τη διατροφή, τη στείρωση, την προστασία των ζώων και το τσιπάρισμα. Μετά από καταγγελία, η αστυνομία ενημερώθηκε για την υπόθεση και τα ζώα απομακρύνθηκαν από το σημείο.
Το ζευγάρι εμφανίστηκε στην εκπομπή και υπερασπίστηκε τις απόψεις του.
«Δεν τις σκοτώναμε – Μόνο όταν πεθάνουν φυσικά»
Υποστήριξαν πως δεν σκόπευαν να θανατώσουν καμία γάτα, αλλά να καταναλώσουν το κρέας τους μόνο εφόσον τα ζώα πέθαιναν από φυσικά αίτια, αφού –όπως είπαν– αυτό θα γινόταν σε συνεργασία με κτηνοτροφικές μονάδες.
«Το κάναμε επιστήμη», ανέφεραν, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι αν η πρακτική τους εφαρμοζόταν πιο ευρέως «θα έπεφτε η τιμή του κρέατος».
Η γυναίκα, η οποία εργάζεται ως παιδαγωγός, δήλωσε:
«Δεν είναι να σκοτώνουμε τις γάτες. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα καταφύγιο και όταν το ζώο πεθάνει φυσικά, τότε να αναλαμβάνουν οι μονάδες να επεξεργαστούν το κρέας».
Ο άνδρας πρόσθεσε ότι η πρακτική αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο, θα «σώσει τον πλανήτη» και θα «βοηθήσει στην αντιμετώπιση της ασιτίας», υποστηρίζοντας:
«Αν τρώγαμε γάτες, θα έπεφτε η τιμή του κρέατος και άνθρωποι σε φτωχές χώρες θα μπορούσαν να επιβιώσουν».
- 3 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 3 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 13 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















