Σοκ στο Μενίδι: 14χρονη πήγε στο ΑΤ Αχαρνών με νεκρό βρέφος σε σακούλα!
Σοκαριστικό περιστατικό εκτυλίχθηκε το πρωί της Παρασκευής (28/11) στο Μενίδι, όταν ένα 14χρονο κορίτσι εμφανίστηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Αχαρνών κρατώντας μέσα σε σακούλα ένα νεκρό βρέφος, προκαλώντας αναστάτωση στις Αρχές.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μωρό εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του, ενώ άμεσα ξεκίνησε έρευνα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τραγικό γεγονός.
Η ανήλικη κατήγγειλε ότι η μητέρα της την ξυλοκόπησε, με αποτέλεσμα να αποβάλει.
Η 50χρονη μητέρα της, συνελήφθη και κατηγορείται για βαριά σωματική βλάβη και ενδοοικογενειακή βία, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσει και κατηγορία για ανθρωποκτονία λόγω της αποβολής.
Η 14χρονη νοσηλεύεται στο Παίδων.
Η μητέρα αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα ενώπιον ανακριτή και εισαγγελέα.
- 2 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Ποιοι εκπαιδευτικοί αποσπώνται σε Εθνική Βιβλιοθήκη και Δημόσιες Βιβλιοθήκες
- 5 λεπτά πριν Πανελλαδικές 2026: Αυτά είναι τα θέματα στα Ιταλικά για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
- 18 λεπτά πριν ΔΕΗ: Προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ για 20 ειδικότητες – Στείλτε βιογραφικό
















