Σέρρες: Μωρό γεννήθηκε μέσα σε ασθενοφόρο
Καθοριστική για την υγεία μιας μητέρας και του νεογέννητου της αποδείχθηκε η παρέμβαση γιατρού, μαίας και διασωστών του ΕΚΑΒ στις Σέρρες.
Η περιπέτεια ξεκίνησε όταν η έγκυος γυναίκα προσήλθε στο Κέντρο Υγείας Ηράκλειας. Οι γιατροί έκριναν απαραίτητη τη διακομιδή της στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών με ασθενοφόρο, συνοδευόμενο από γιατρό, νοσηλευτή και μαία.
Κατά τη διάρκεια της διακομιδής, η διαδικασία του τοκετού ξεκίνησε πρόωρα και το μωρό γεννήθηκε μέσα στο ασθενοφόρο. Το νεογέννητο παρουσίασε κυάνωση και προβλήματα αναπνοής, με το πλήρωμα να καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να το κρατήσει στη ζωή.
Όταν το ασθενοφόρο έφτασε στο νοσοκομείο, το μωρό επανήλθε και ακούστηκε το πρώτο του κλάμα. Στη συνέχεια μπήκε σε θερμοκοιτίδα και παρακολουθείται από παιδιάτρους, ενώ δεν αποκλείεται λόγω προωρότητας να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.
- 3 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 10 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 15 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
















