Ρόδος: Καμπάνια με το σύνθημα "Rhodes, what you love is here" από το υπουργείο Τουρισμού
Προβολή του νησιού παγκοσμίως, με στόχο την ανάκαμψή του
Το Υπ. Τουρισμού έπειτα από σημερινή τηλεδιάσκεψη και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον ΕΟΤ, υλοποιούν μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο.
Προτεραιότητα στην δυναμική επιστροφή και εξέλιξη στην τουριστική κίνηση της Ρόδου, έχει δώσει το υπουργείου Τουρισμού, το οποίο βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με την ΕΟΤ, έπειτα από τον πύρινο εφιάλτη που έζησε τον περασμένο Ιούλιο και επηρέασε τόσο τους κατοίκους, όσο και τους επισκέπτες του νησιού.
Ρόδος: Τηλεδιάσκεψη μεταξύ των αρμοδίων
Η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάρκεψη με τον Περιφερειάρχη Νότιου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος βρισκόταν στην «πρώτη γραμμή» κατά την διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτριο Φραγκάκη.
Κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, το παρόν έδωσε και η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την προβολή του πυρόπληκτου νησιού, με στόχο την επάνοδό του.
Ρόδος: Τι ισχύει με τις εξαγγελίες του υπ. Τουρισμού – Σύνθημα της καμπάνιας “Rhodes, what you love is here”
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: