Προθεσμία να απολογηθεί την Τετάρτη πήρε ο αδελφοκτόνος στη Θεσσαλονίκη
Προθεσμία να απολογηθεί την Τετάρτη πήρε ο 50χρονος αδελφοκτόνος, ο οποίος έπνιξε με σακούλα την 59χρονη αδελφή του, στην περιοχή της Χαριλάου, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος ισχυρίστηκε στον Εισαγγελέα ότι θόλωσε. “Μια συγκεκριμένη συμπεριφορά επαναλαμβανόμενη της αδερφής μου με έκανε να θολώσω και να χάσω τον αυτοέλεγχο. Ειμαι συγκλονισμένος και συντετριμμένος με αυτό που έγινε. Τώρα αρχίζω να συνειδητοποιώ τι έχω κάνει.”
- Μόλις τώρα Ζαχαράκη από τη Χάλκη: Στηρίζουμε έμπρακτα τα σχολεία των ακριτικών νησιών
- 16 λεπτά πριν Πανελλήνιες 2026: Δείτε τα θέματα που έπεσαν σήμερα (25/6) στα Ισπανικά
- 23 λεπτά πριν Πέραμα: Επιβάτης έβγαλε όπλο μέσα σε λεωφορείο και απείλησε τον οδηγό















