Προσλήψεις στους Δήμους: «Πράσινο» για 241 νέες θέσεις
«Πράσινο φως» για τη διενέργεια 241 νέων προσλήψεων σε δήμους της Αττικής και της Περιφέρειας έδωσε το Υπουργείο Εσωτερικών. Όσοι επιλεγούν θα υπογράψουν σύμβαση διάρκειας 8 μηνών, με δυνατότητα ανανέωσης.
Με τις νέες προσλήψεις θα επιλεγεί προσωπικό όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
Η διαδικασία επιλογής θα γίνει από τους φορείς, υπό την έγκριση του ΑΣΕΠ.
Ολόκληρη η απόφαση, που υπογράφεται από την Υφυπουργό Εσωτερικών Βίβη Χαραλαμπογιάννη, έχει ως εξής:
- 14 λεπτά πριν Νόμος Κατσέλη: Ψηφίζεται σήμερα (24/6) η νέα ρύθμιση – Τι αλλάζει για 100.000 δανειολήπτες
- 23 λεπτά πριν Συντάξεις Ιουλίου 2026: Από σήμερα (24/6) στα ΑΤΜ τα χρήματα – Δείτε ποιοι πληρώνονται πρώτοι
- 32 λεπτά πριν Προσλήψεις σε Δήμους: Θέσεις εργασίας για 22 ειδικότητες με 12 προκηρύξεις – Δείτε όλες τις προθεσμίες




















