Πότε λήγουν τα μαθήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια
Η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε την απόφαση που καθορίζει πότε λήγουν τα μαθήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια για το σχολικό έτος 2024-2025. Όπως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 1527/31-3-2025, ορίζονται οι εξής ημερομηνίες:
- Λύκεια (ΓΕΛ – ΕΠΑΛ, ημερήσια & εσπερινά, δημόσια & ιδιωτικά):
Παρασκευή 16 Μαΐου 2025 - Γυμνάσια (γενικά & ειδικής αγωγής):
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025
Η απόφαση αφορά όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων και των Ειδικών Σχολείων και των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων.
Δείτε ολόκληρο το ΦΕΚ
Skip to PDF content Περισσότερα:
- 2 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 7 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 13 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















