Πότε η κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού γίνεται επικίνδυνη
Οι ζεστές μέρες μας ενθαρρύνουν να πίνουμε περισσότερο νερό, ωστόσο υπάρχει και ένα σημαντικό ζήτημα που πρέπει να λάβουμε υπόψη. Ιδιαίτερα το εμφιαλωμένο νερό, όταν εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες, μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία μας.
Το καλοκαίρι, συχνά μεταφέρουμε μαζί μας πλαστικά μπουκάλια νερού και σε κάποιες περιπτώσεις τα αφήνουμε σε αυτοκίνητα που είναι εκτεθειμένα στον ήλιο ή σε περιοχές με υψηλές θερμοκρασίες. Όμως, πολλοί δεν συνειδητοποιούν ότι η κατανάλωση νερού από τέτοια μπουκάλια μπορεί να είναι τοξική.
Η αιτία για αυτό είναι ότι, όταν το πλαστικό εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες, απελευθερώνονται επιβλαβείς ουσίες που μπορούν να περάσουν στο νερό που καταναλώνουμε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως διαταραχές του θυρεοειδούς ή αυξημένο κίνδυνο για μεταβολικές ασθένειες.
Επιπλέον, η ζέστη συμβάλλει στην ανάπτυξη βακτηρίων, που σε λίγες ώρες μπορούν να μετατρέψουν το νερό σε τοξικό υγρό, το οποίο ενδέχεται να προκαλέσει διάρροια ή ακόμα και τροφική δηλητηρίαση. Αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, παιδιά και ηλικιωμένους.
Για αυτόν τον λόγο, είναι καλύτερο να αποφύγουμε την κατανάλωση νερού από πλαστικό μπουκάλι που έχει εκτεθεί σε υψηλές θερμοκρασίες. Αντί αυτού, μπορούμε να επιλέξουμε γυάλινα ή χαλύβδινα μπουκάλια. Επίσης, καλό είναι να καταναλώνουμε το νερό από ένα ανοιγμένο μπουκάλι μέσα σε 1-2 ώρες και να το απορρίπτουμε αν έχει δυσάρεστη οσμή ή γεύση, καθώς αυτό υποδηλώνει ότι το νερό έχει αλλοιωθεί.
Τέλος, είναι σημαντικό να καθαρίζουμε τακτικά τα επαναχρησιμοποιήσιμα μπουκάλια για να αποφεύγουμε τη συσσώρευση βακτηρίων.
- 17 λεπτά πριν Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το τρίτο ακίνητο που χάνει σε δύο χρόνια
- 33 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 1 ώρα πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα
















