Πόσα πήρε η Άννα Βίσση για τη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο;
Η Άννα Βίσση έδωσε την «απόλυτη» συναυλία με πάνω από 65.000 φανς να δίνουν το παρών στο Καλλιμάρμαρο.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, τα εισιτήρια για το ιβέντ κυμαίνονταν από 20 έως και 80 ευρώ και ο Γιώργος Λιάγκας από το «Πρωινό κάνοντας έναν πρόχειρο υπολογισμό αποκάλυψε ότι το συνολικό ποσό από τα κέρδη ανέρχεται περίπου 1.300.000 ευρώ. Όπως είπε ο παρουσιαστής, η παραγωγή της συναυλίας ήταν ακριβή και πιθανόν να κόστισε περισσότερο από 300.000 ευρώ.

«Έβγαλε σε μία βραδιά η Άννα 1.000.000 ευρώ, και καλώς έκανε. Δεν υπάρχει Έλληνας τραγουδιστής που μπορεί να τα βγάλει αυτά τα λεφτά» είπε ο Γιώργος Λιάγκας.
Διαβάστε επίσης:
- Μόλις τώρα Ξεκίνησε η δίκη για την τραγωδία στη Χαλκιδική με νεκρό 33χρονο και 46χρονη αστυνομικό
- 2 λεπτά πριν Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο
- 6 λεπτά πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες













