Ποιοι υπάλληλοι παίρνουν μπόνους το 15% των ετήσιων απολαβών τους
Μπόνους σε δημοσίους υπαλλήλους ίσο με το 15% των ετήσιων απολαβών τους, υπέγραψε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κυριάκος Πιερρακάκης.
Το bonus θα δοθεί στους 32 υπηρετούντες υπαλλήλους στον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ).
Στην πραγματικότητα, το μπόνους είναι κίνητρο επίτευξης στόχων το οποίο δίνεται σε υπαλλήλους δημοσίων υπηρεσιών που καταφέρνουν να πιάσουν τους στόχους της υπηρεσίας.
Η απόφαση για τη χορήγηση του bonus δημοσιεύθηκε επίσημα στο ΦΕΚ.
- 16 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 21 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 27 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη




















