Πληρωμή διοδίων με κινητό: Ποιο πρόστιμο κινδυνεύετε να πληρώσετε- Πίνακας
Η πληρωμή διοδίων αποτελεί καθημερινή συνήθεια για τους οδηγούς, ωστόσο η χρήση κινητού τηλεφώνου στο τιμόνι παραμένει μία από τις πιο επικίνδυνες παραβάσεις σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Στην Ελλάδα, επιτρέπεται μόνο η χρήση κινητού όταν αυτό βρίσκεται σε ειδική βάση με ανοικτή ακρόαση ή μέσω hands-free. Οποιαδήποτε άλλη επαφή με το τηλέφωνο – ακόμα και για λίγα δευτερόλεπτα, όπως κατά την πληρωμή στα διόδια – θεωρείται παράβαση και επιφέρει αυστηρές κυρώσεις.
Πρόστιμα και ποινές:
| Περίπτωση | Παράβαση | Πρόστιμο | Αφαίρεση Διπλώματος |
|---|---|---|---|
| Χωρίς ατύχημα | 1η φορά | 350 € | 30 ημέρες |
| 2η φορά | 1.000 € | 180 ημέρες | |
| 3η φορά | 2.000 € | 1 έτος | |
| Με ατύχημα | 1η φορά | 350 € | 30 ημέρες |
| 2η φορά | 2.000 € | 4 έτη | |
| 3η φορά | 4.000 € | 8 έτη |
Το πρόβλημα γίνεται πιο σύνθετο λόγω της χρήσης ψηφιακών πορτοφολιών όπως Google Wallet και Apple Wallet. Η πληρωμή διοδίων μέσω κινητού μπορεί να θεωρηθεί παράβαση, αφού ο οδηγός αγγίζει τη συσκευή, ακόμη κι αν πρόκειται μόνο για ανέπαφη πληρωμή. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει σαφής οδηγία για το πώς θα εφαρμοστεί ο νόμος, αφήνοντας το ζήτημα στη διακριτική ευχέρεια των αρχών.
- 2 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 5 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 7 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»

















