Πετρούπολη: Σύλληψη 16χρονου με μπαλτά έξω από το 1ο ΕΠΑΛ
Σε σύλληψη ενός 16χρονου προχώρησαν το πρωί αστυνομικοί της ΟΠΚΕ στην Πετρούπολη, όταν διαπίστωσαν ότι ο ανήλικος είχε στην κατοχή του έναν μπαλτά.
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 7:55 έξω από το 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης. Οι αστυνομικοί, που βρίσκονταν στο σημείο, παρατήρησαν ότι ο νεαρός κρατούσε αντικείμενο που έμοιαζε με όπλο. Αφού τον προσέγγισαν, διαπίστωσαν ότι επρόκειτο για μπαλτά μήκους 29 εκατοστών.
Ο 16χρονος συνελήφθη και οδηγήθηκε στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων. Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο σχολείο βρισκόταν σε κατάληψη έως και την προηγούμενη Παρασκευή (14/11).
- Μόλις τώρα Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο
- 4 λεπτά πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες
- 10 λεπτά πριν Μητρόπουλος: «Στο τραπέζι η μισή 13η σύνταξη»
















