Πετρούπολη: Σύλληψη 16χρονου με μπαλτά έξω από το 1ο ΕΠΑΛ
Σε σύλληψη ενός 16χρονου προχώρησαν το πρωί αστυνομικοί της ΟΠΚΕ στην Πετρούπολη, όταν διαπίστωσαν ότι ο ανήλικος είχε στην κατοχή του έναν μπαλτά.
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 7:55 έξω από το 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης. Οι αστυνομικοί, που βρίσκονταν στο σημείο, παρατήρησαν ότι ο νεαρός κρατούσε αντικείμενο που έμοιαζε με όπλο. Αφού τον προσέγγισαν, διαπίστωσαν ότι επρόκειτο για μπαλτά μήκους 29 εκατοστών.
Ο 16χρονος συνελήφθη και οδηγήθηκε στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων. Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο σχολείο βρισκόταν σε κατάληψη έως και την προηγούμενη Παρασκευή (14/11).
- 4 λεπτά πριν Δήμος Ηλιούπολης: Nέες προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας
- 6 λεπτά πριν Στη φυλακή ο 17χρονος από την Κρήτη για συμμετοχή στο δίκτυο «764»
- 15 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες
















