Πάτρα: Πήγε σε καταυλισμό για να ζητήσει πίσω τα κλοπιμαία
Το πρωί της Τετάρτης (29/10) στην Πάτρα, δύο άτομα ακινητοποίησαν το αυτοκίνητο που οδηγούσε μια γυναίκα και της άρπαξαν την τσάντα, η οποία περιείχε χρυσή αλυσίδα με σταυρό, κινητό τηλέφωνο, 160 ευρώ, τραπεζική κάρτα και γυαλιά ηλίου.
Η γυναίκα, προσπαθώντας να βρει τα κλοπιμαία, επισκέφθηκε καταυλισμό στην περιοχή, όπου εντόπισε τον δράστη. Ο άνδρας της επέστρεψε μέρος των κλοπιμένων, αλλά ζήτησε χρηματικό ποσό για να της δώσει και τα υπόλοιπα, περιλαμβανομένης της αλυσίδας με τον σταυρό. Παράλληλα, την απείλησε να μην το καταγγείλει στην αστυνομία.
Έπειτα από συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, ο δράστης συνελήφθη το πρωί της επόμενης ημέρας στον καταυλισμό.
- 4 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 5 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 14 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















