Πάτρα: Φωτογράφιζε 15χρονη στο λεωφορείο και συνελήφθη
Στην Πάτρα, ένας άνδρας συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης, καθώς φωτογράφιζε με το κινητό του τηλέφωνο μία 15χρονη επιβάτιδα μέσα σε λεωφορείο.
Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας (7/7), όταν ο κατηγορούμενος απαθανάτισε την ανήλικη που καθόταν σε διπλανό κάθισμα. Ο οδηγός του λεωφορείου και άλλοι συνεπιβάτες αντιλήφθηκαν την πράξη και ειδοποίησαν την αστυνομία.
Οι αρχές συνέλαβαν τον άνδρα και κατέσχεσαν το κινητό του, το οποίο θα εξεταστεί από τη Διεύθυνση Εγκληματικών Ερευνών.
Ο συλληφθείς αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας. Η προανάκριση διεξάγεται από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών.
- 2 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 2 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 12 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις

















