Πατήσια: Αρνούνταν την ιατρική παρακολούθηση η 34χρονη
Ανείπωτη τραγωδία εκτυλίχθηκε στα Πατήσια το απόγευμα της Τετάρτης (03.09.2025), όπου μια γυναίκα που μόλις είχε φέρει στον κόσμο το παιδί της, βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της μαζί με το νεογέννητο βρέφος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα φέρεται να απέφευγε την ιατρική παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, ενώ παλαιότερα είχε γεννήσει μόνη της και τα δύο μεγαλύτερα παιδιά της. Οι γείτονες αναφέρουν ότι ήταν κάθετη απέναντι στους γιατρούς και δεν είχε επισκεφθεί γυναικολόγο τους τελευταίους μήνες.
Εκτιμάται ότι πιθανόν αντιμετώπισε επιπλοκές την ώρα του τοκετού και, καθώς το κινητό της τηλέφωνο ήταν χαλασμένο, δεν μπόρεσε να καλέσει για βοήθεια.
Η τραγική είδηση έχει σκορπίσει θλίψη στη γειτονιά, με τις Αρχές να ερευνούν τα ακριβή αίτια θανάτου της μητέρας και του μωρού.
- 1 λεπτό πριν Στρατιωτικές Σχολές: Δωρεάν συγγράμματα για πρώτη φορά – Τι αλλάζει από φέτος
- 20 λεπτά πριν Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό – Τι αλλάζει στην αγορά εργασίας
- 29 λεπτά πριν Θάσος: Καταγγελία ότι ζητήθηκε εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή















