ΟΠΕΚΑ: Τι αλλάζει στην εξυπηρέτηση κοινού
Όλες οι λεπτομέρειες
Με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών ο ΟΠΕΚΑ, με ανακοίνωση του ενημερώνει πως από την Δευτέρα 5 Οκτωβρίου και έως τη Δευτέρα (12/10) η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν για ραντεβού ή για οποιαδήποτε πληροφορία στα εξής τηλέφωνα:
- Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 2106241888
- Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα: 2131519238, e mail:anapirika@opeka.gr
- Ανασφάλιστοι Υπερήλικες: 2131519206, email:yperhl@opeka.gr
- Οικογενειακά Επιδόματα: 2131519103, email:oikogeneiaka@opeka.gr
Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr, είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, τκ 10170 Αθήνα), είτε κλείνοντας ραντεβού στα ανωτέρα τηλέφωνα.
Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.
Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.