Όλη η πόλη μια γιορτή: Ραντεβού στο Σύνταγμα για το 2026
Την Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου, η καρδιά της πόλης χτυπά δυνατά στο Σύνταγμα. Από τις 22:00, η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων δίνει το σύνθημα με γιορτινές μελωδίες που προετοιμάζουν το κλίμα για τη μεγάλη βραδιά.
Live μουσικές, ρυθμός, χορός και καλλιτέχνες-έκπληξη έρχονται για να απογειώσουν την αλλαγή του χρόνου, σε μια φαντασμαγορική γιορτή που ενώνει όλη την πόλη.
Με χαμόγελα και αισιοδοξία, αποχαιρετούμε το 2025 και υποδεχόμαστε το 2026 όλοι μαζί, στην Πλατεία Συντάγματος.
- 2 λεπτά πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 14 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 15 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους















