Οι 3 προθεσμίες-ορόσημα για οφειλέτες ΕΦΚΑ
Σε πλήρη ενεργοποίηση τίθεται το επιχειρησιακό σχέδιο του ΚΕΑΟ για το 2025, με στόχο την είσπραξη πάνω από 1,82 δισ. ευρώ από ληξιπρόθεσμες οφειλές στον ΕΦΚΑ. Παράλληλα, η ΑΑΔΕ προχωρά σε ηλεκτρονικές διασταυρώσεις e-παραστατικών, με νέα όρια και εξαιρέσεις.
Οι 3 κρίσιμες προθεσμίες για οφειλέτες:
- 20 ημέρες μετά την ατομική ειδοποίηση χωρίς ρύθμιση ➝ κίνδυνος κατασχέσεων
- 70 ημέρες μετά από απώλεια ρύθμισης ➝ ενεργοποίηση αναγκαστικών μέτρων
- 90 ημέρες από την εγγραφή στο μητρώο ➝ στο μικροσκόπιο για εισπράξεις
Ποιους αφορά:
- Όλους τους οφειλέτες που δεν ανταποκρίνονται στις ειδοποιήσεις
- Επιχειρήσεις που εκδίδουν/λαμβάνουν παραστατικά χωρίς σωστή καταχώρηση
- Επιτηδευματίες που αποφεύγουν ρυθμίσεις
Ποιοι εξαιρούνται από τα e-παραστατικά (σε πρώτη φάση):
- Αγρότες ειδικού καθεστώτος
- Μικρές επιχειρήσεις χωρίς POS ή ταμειακές
- Επαγγελματίες χωρίς υποχρέωση τήρησης βιβλίων (π.χ. περιστασιακά απασχολούμενοι
Τι σχεδιάζεται:
- Αυτόματες διασταυρώσεις στοιχείων με ΓΓΠΣ, ΕΛ.ΑΣ., ΓΕΜΗ, ΗΔΙΚΑ, Taxis
- Έλεγχος 18.000 υποθέσεων σε καθυστέρηση εξωδικαστικού
- Ατομικές ειδοποιήσεις & κατασχέσεις για επισφαλείς εργοδότες
- Απώλεια πρόσβασης σε online υπηρεσίες e-ΕΦΚΑ για παραβάτες (π.χ. υποβολή ΑΠΔ)
Περισσότερα:
- 1 λεπτό πριν Για το 2030 μετατίθενται οι αλλαγές στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης
- 13 λεπτά πριν Κεφαλονιά: Ανέσυραν άνδρα χωρίς τις αισθήσεις του από φρεάτιο
- 31 λεπτά πριν Επίδομα 400 ευρώ: «Κλείδωσε» η ημερομηνία πληρωμής – Πότε μπαίνει στους λογαριασμούς
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!







