ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ Κατάρτιση
ΟΑΕΔ: Έτσι γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών
Αναλυτικά οι οδηγίες
Με ανακοίνωση του ο ΟΑΕΔ ενημερώνει τους πολίτες πως μπορούν να επικοινωνήσουν με τον οργανισμό κατά τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων.
30/12/2020 | 07:23
Με ανακοίνωση του ο ΟΑΕΔ ενημερώνει τους πολίτες πως μπορούν να επικοινωνήσουν με τον οργανισμό κατά τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων.
Με ανακοίνωση του ο ΟΑΕΔ ενημερώνει τους πολίτες πως μπορούν να επικοινωνήσουν με τον οργανισμό κατά τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων.
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
- Οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Για τον αναλυτικό κατάλογο e-υπηρεσιών πατήστε εδώ
- Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω www.gov.gr με τους κωδικούς του TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.
- Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής
Ηλεκτρονική Επικοινωνία
- Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, καθώς και για την υποβολή ερωτημάτων, επικοινωνήστε με το Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), αναφέροντας το θέμα καθώς και τα στοιχεία σας (Αριθμό Μητρώου ΟΑΕΔ ή ΑΦΜ).
- Για να βρείτε το ΚΠΑ2 που ανήκετε: http://www.oaed.gr/pou-aneko
- Για να δείτε τα email των ΚΠΑ2: http://www.oaed.gr/email
- Συμπληρώστε την Ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας: http://www.oaed.gr/contact-form
Τηλεφωνική Επικοινωνία
- Καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού στο 11320 (αστική χρονοχρέωση), Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:30 έως 14:30.
- Καλέστε στα τηλέφωνα του ΚΠΑ2 που ανήκετε (κατάλογος τηλεφώνων)
- Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών, οι υπηρεσίες λειτουργούν με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό και συνεπώς ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην ανταπόκριση στις κλήσεις των πολιτών από τα ΚΠΑ2.
Προγραμματισμός Ραντεβού
- Η εξυπηρέτηση του κοινού στα ΚΠΑ2 πραγματοποιείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
- Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μόνο για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτημα για ραντεβού στο αρμόδιο ΚΠΑ2 στην διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti
- Οι πολίτες που προσέρχονται χωρίς ραντεβού δεν θα εξυπηρετούνται.
- Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.
- Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική, τόσο από τους πολίτες όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε τις οδηγίες και τις ανακοινώσεις που εκδίδει ο Οργανισμός στον ιστότοπο http://www.oaed.gr/
Διαβάστε επίσης: