Ο Ροντινέι το έκαψε στην Βανδή και τραγούδησε στην πίστα!
Ο Ροντινέι ξέρει να ξεχωρίζει όχι μόνο στο γήπεδο αλλά και στη… διασκέδαση! Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού βρέθηκε σε γνωστό νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται η Δέσποινα Βανδή και… ανέλαβε δράση.
Μέσα σε ενθουσιώδη ατμόσφαιρα ο ποδοσφαιριστής δεν δίστασε να ανέβει στην πίστα. Κι εκεί ήρθε η μεγάλη έκπληξη: πήρε το μικρόφωνο και έκανε ντουέτο με τη Δέσποινα Βανδή στο γνωστό κομμάτι «Πανσέληνος», σκορπώντας χαμόγελα και αποθέωση από το κοινό!
- 1 λεπτό πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 8 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 8 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος












