Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έβγαλε νέα ταυτότητα- Πώς βρήκε ραντεβού στο ΑΤ Συντάγματος;!
Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να προχωρήσει στην έκδοση του νέου δελτίου ταυτότητας.
Ο πρωθυπουργός ακολούθησε κανονικά όλα τα προβλεπόμενα βήματα της διαδικασίας, υπέγραψε τα απαραίτητα έγγραφα και ενημερώθηκε από το προσωπικό της υπηρεσίας για κάθε στάδιο.
Όταν ρώτησε για τον χρόνο έκδοσης της νέας ταυτότητας, του απάντησαν ότι αναμένεται να είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.

- 4 λεπτά πριν Μητρόπουλος: «Στο τραπέζι η μισή 13η σύνταξη»
- 5 λεπτά πριν Κόκκινα δάνεια: Live η παρέμβαση Πιερρακάκη στη Βουλή για τη νέα ρύθμιση του νόμου Κατσέλη
- 6 λεπτά πριν Τηλεθεάσεις 23/6/2026: Η μυθοπλασία κράτησε την κορυφή, το ποδόσφαιρο έκανε την έκπληξη

















