Ο Άδωνις Γεωργιάδης διαβάζει «Εργατική Αλληλεγγύη»!
Κινητοποίηση εργαζομένων του ΕΣΥ πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη (28/1) έξω από το υπουργείο Υγείας, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να ανταποκρίνεται στο αίτημά τους για συνάντηση. Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτησή του, κάλεσε τους διαδηλωτές και συνομίλησε μαζί τους, τονίζοντας ότι η πόρτα του υπουργείου παραμένει ανοιχτή, ακόμη και σε περιπτώσεις πλήρους διαφωνίας.
Στην ίδια ανάρτηση, ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε ειδικά στην εφημερίδα «Εργατική Αλληλεγγύη», επισημαίνοντας ότι διάβασε το σχετικό φύλλο στο οποίο εμφανίζεται στο εξώφυλλο με τον χαρακτηρισμό «δολοφόνος».
Κλείνοντας, ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε πως το υπουργείο δεν αποκλείει κανέναν πολίτη από τον διάλογο, ανεξαρτήτως των απόψεων ή των χαρακτηρισμών που εκφράζονται.
- 4 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 11 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 16 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών

















