Νοσοκομείο Χανίων: Στη ΜΕΘ νεογέννητο 16 ημερών με κορονοϊό
Αγωνία επικρατεί στα Χανιά για ένα βρέφος μόλις 16 ημερών, το οποίο νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας COVID νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, καθώς έχει προσβληθεί από κορονοϊό.
Το νεογέννητο αγοράκι, που γεννήθηκε υγιές σε ιδιωτική κλινική, παρουσίασε σοβαρά συμπτώματα λίγες ημέρες μετά το εξιτήριό του. Μεταφέρθηκε επειγόντως στο νοσοκομείο, όπου κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή του στη ΜΕΘ.
Παράλληλα, στο παιδιατρικό τμήμα COVID νοσηλεύεται ένα κοριτσάκι 5 ετών, σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr.
Νοσηλείες λόγω κορονοϊού καταγράφονται και σε ενήλικες: ένας 82χρονος Χανιώτης και μια τουρίστρια 61 ετών νοσηλεύονται επίσης στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων.
- 1 ώρα πριν ΑΣΕΠ 5Κ/2026: Μόνιμες προσλήψεις στο Δημόσιο – Δείτε ειδικότητες και φορείς
- 2 ώρες πριν Πώς θα βγείτε γρηγορότερα στη σύνταξη
- 3 ώρες πριν Μουντιάλ 2026: Σήμερα (27/6) η τελευταία αγωνιστική στους ομίλους 10, 11 και 12




















