Νομοσχέδιο Υποδομών: Τη Δευτέρα στη Βουλή – Τι αλλάζει σε ταξί και μεταφορές
Την ερχόμενη Δευτέρα αναμένεται να εισαχθεί προς συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των μεταφορών.
Το σχέδιο νόμου εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, με τη Νέα Δημοκρατία να εισηγείται την ψήφισή του. Αντίθετα, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νέα Αριστερά το καταψήφισαν, ενώ ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν στην Ολομέλεια.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, παρουσίασε βελτιώσεις που ενσωματώθηκαν μετά τη συζήτηση:
Στο άρθρο 41, προβλέπεται ότι η «παρακώλυση συγκοινωνιών» δεν θα οδηγεί σε ανάκληση άδειας ταξί, ώστε να μη συνδέεται με απεργιακές κινητοποιήσεις, ενώ διατηρούνται οι κυρώσεις για αδικήματα όπως σωματικές βλάβες.
Δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες να υποβάλλουν ένσταση κατά οδηγών ταξί μέσω ψηφιακής αξιολόγησης με QR code.
Παραμένει στους δήμους η εμπορική εκμετάλλευση των στάσεων λεωφορείων, με τον ΟΑΣΑ να μπορεί να παρεμβαίνει σε περιπτώσεις εγκατάλειψης και να διεκδικεί το σχετικό κόστος.
Παράλληλα, προβλέπεται η εγκατάσταση ταχυφορτιστών για ηλεκτρικά οχήματα σε 10 πιάτσες ταξί στην Αθήνα, με στόχο την ολοκλήρωση του έργου έως τα τέλη του 2026.
- 4 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 8 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 9 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»


















