Νέος Κόσμος: Συνελήφθη ο κρατούμενος που απέδρασε από τη ΔΕΕ
Συνελήφθη εκ νέου ο κρατούμενος που είχε αποδράσει το πρωί της Πέμπτης 16 Απριλίου από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών στην Αθήνα.
Ο άνδρας, μολδαβικής καταγωγής, εντοπίστηκε λίγο αργότερα στην περιοχή του Νέου Κόσμου, βάζοντας τέλος στην επιχείρηση αναζήτησής του από την αστυνομία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η απόδραση σημειώθηκε γύρω στις 11:30, όταν αστυνομικοί τον μετέφεραν στη ΔΕΕ για τη λήψη αποτυπωμάτων και φωτογραφιών. Υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, κατάφερε να διαφύγει.
Ο συλληφθείς αντιμετωπίζει κατηγορίες για υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας, ενώ οι Αρχές διερευνούν τα αίτια και τις συνθήκες της απόδρασης.
- 4 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 9 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 15 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη


















