Νέο αγροτικό μπλόκο στην Έδεσσα

Νέο αγροτικό μπλόκο στην Έδεσσα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Νέο αγροτικό μπλόκο στήθηκε σήμερα στην είσοδο της Αριδαίας, στο δρόμο προς Έδεσσα, από αγρότες του δήμου Αλμωπίας, οι οποίοι έκαναν αισθητή την παρουσία τους με τα τρακτέρ και τα αγροτικά τους οχήματα.

«Ενώνουμε τη φωνή μας με όλους τους συναδέλφους μας που βρίσκονται στους δρόμους», τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μέλος της συντονιστικής επιτροπής, προσθέτοντας ότι οι αγρότες διεκδικούν την ικανοποίηση όλων των αιτημάτων του κλάδου, ενώ προτάσσουν ένα ιδιαίτερα καίριο για την περιοχή τους, εκείνο της αποζημίωσής τους από τον ΕΛΓΑ για τις καταστροφές που υπέστησαν τα κεράσια τους από τον παγετό της ‘Ανοιξης του 2025, με ζημιές που έφτασαν το 90% της παραγωγής.

Το μέλος της επιτροπής σημείωσε ότι σήμερα και αύριο στο σημείο θα συγκεντρώνονται συνεχώς τρακτέρ και αγροτικά οχήματα, ενώ αύριο το βράδυ, σε γενική συνέλευση, θα καθορίσουν τον τρόπο κλιμάκωσης των κινητοποιήσεών τους. Στις σκέψεις τους βρίσκονται, μεταξύ άλλων, παραστάσεις διαμαρτυρίας με τα τρακτέρ τους στα γραφεία των βουλευτών της περιοχής και στο κτίριο της αντιδημαρχίας, δείχνοντας την αποφασιστικότητά τους να διεκδικήσουν τα δίκαια αιτήματά τους με δυναμικό και συντεταγμένο τρόπο.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr