Νέα Μάκρη: Πλημμύρισε το υπόγειο του Α.Τ.
Για περισσότερες από τέσσερις ώρες, δυνάμεις της Πυροσβεστικής επιχειρούν την άντληση υδάτων από το υπόγειο γκαράζ του αστυνομικού τμήματος στη Νέα Μάκρη.
Στον χώρο βρίσκονται οχήματα της ΕΛ.ΑΣ., ενώ αναμένεται να ελεγχθεί αν έχουν υποστεί ζημιές από τη συγκέντρωση νερού.
Περισσότερα:
- 1 λεπτό πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 8 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 8 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















