Νέα καταγγελία για «φακελάκι» στο Ιπποκράτειο
Νέα καταγγελία έρχεται στο φως για τον γιατρό – διευθυντή της καρδιοχειρουργικής κλινικής του Ιπποκράτειου, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων να λαμβάνει «φακελάκι».
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε έπειτα από καταγγελία συζύγου ασθενούς, σύμφωνα με την οποία ο γιατρός φέρεται να ζήτησε 5.000 ευρώ για την επίβλεψη του συζύγου της μετά από χειρουργείο. Η γυναίκα ενημέρωσε τις Αρχές, της δόθηκαν προσημειωμένα χαρτονομίσματα και κανονίστηκε συνάντηση.
Μόλις του παρέδωσε τα χρήματα, οι αστυνομικοί επενέβησαν και του πέρασαν χειροπέδες.
Ο γιατρός ισχυρίστηκε ότι «τα χρήματα δεν ήταν δικά του», όμως η επιχείρηση ήταν άρτια οργανωμένη, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο αστυνομικό τμήμα.
Μετά την αποκάλυψη, εμφανίστηκαν και νέες καταγγελίες από ασθενείς, οι οποίοι αναφέρουν ότι τους εκβίαζε είτε για να επισπεύσει την ημερομηνία του χειρουργείου είτε για να συνεχίσει να τους παρακολουθεί, απαιτώντας διαφορετικά χρηματικά ποσά.
- 1 λεπτό πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 5 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 6 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»

















