Μουσείο Ακρόπολης: 155 θέσεις για ταμίες και φύλακες - Πότε οι αιτήσεις
Ολόκληρο το έγγραφο της προκήρυξης


Το Μουσείο Ακρόπολης ανακοίνωσε την έναρξη μίας μεγάλης διαδικασίας πρόσληψης, με 155 νέες θέσεις εργασίας να ανοίγουν για ενδιαφερόμενους υποψηφίους.
Η διαδικασία αιτήσεων αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Φεβρουαρίου, μετά τη δημοσίευση της σχετικής προκήρυξης.
Μουσείο Ακρόπολης: Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις αιτήσεις
Η προκήρυξη θα δημοσιευτεί τόσο σε εφημερίδες όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα του Μουσείου Ακρόπολης. Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, θα πρέπει να ετοιμάσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά τους και να υποβάλουν την αίτησή τους εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.
Βασικές Πληροφορίες:
- Δικαίωμα Συμμετοχής: Οι θέσεις είναι ανοιχτές για υποψήφιους ηλικίας 18 έως 67 ετών, με εξαιρέσεις για όσους είναι άνω των 67 ετών, αρκεί να μην έχουν συνταξιοδοτηθεί από δημόσιο ταμείο.
- Προσφερόμενες Θέσεις: Περιλαμβάνονται θέσεις σε διοικητικά καθήκοντα, θέσεις φύλαξης και άλλες συναφείς ειδικότητες.

Θέσεις και προσόντα
Όπως αναφέρει το προσχέδιο της προκήρυξης, με τον επικείμενο διαγωνισμό, αναμένεται να προσληφθεί προσωπικό των παρακάτω ειδικοτήτων:
1. Διοικητικό Προσωπικό (Ταμίες)
Προφίλ Υποψηφίων:
- Πτυχίο σε κλάδους όπως Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Τουριστικές Επιχειρήσεις, ή παρόμοιες ειδικότητες.
- Άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας, όπως Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά.
- Ικανότητα στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για εργασίες όπως επεξεργασία κειμένων και χρήση διαδικτύου.
2. Φύλακες Μουσείων
Προφίλ Υποψηφίων:
- Απολυτήριο ή πτυχίο ειδικότητας σχετικής με τη φύλαξη μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.
- Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά).
- Εμπειρία ή εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας αποτελεί πρόσθετο προσόν.
Δικαιολογητικά και υποβολή αιτήσεων στο Μουσείο Ακρόπολης
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν τα παρακάτω:
- Συμπληρωμένη αίτηση συμμετοχής.
- Αντίγραφα τίτλων σπουδών.
- Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών.
- Άλλα δικαιολογητικά, ανάλογα με τις απαιτήσεις της θέσης.
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα είναι ηλεκτρονική μέσω της ιστοσελίδας του φορέα ή με φυσική υποβολή στους χώρους του.