ΜΜΜ: Πρόστιμο έως 100 ευρώ χωρίς εισιτήριο – Δείτε πότε πέφτει στα 50

ΜΜΜ: Πρόστιμο έως 100 ευρώ χωρίς εισιτήριο – Δείτε πότε πέφτει στα 50
Μείωση προστίμου με κάρτα διαδρομών (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ /EUROKINISSI)

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αυστηρότερο γίνεται το πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες, καθώς αυξάνεται το πρόστιμο για όσους μετακινούνται χωρίς εισιτήριο. Με νέα διάταξη νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που εγκρίθηκε από τη Βουλή, το πρόστιμο φτάνει πλέον τα 100 ευρώ, σε μια προσπάθεια περιορισμού της εισιτηριοδιαφυγής και ενίσχυσης των υπηρεσιών μετακίνησης.

Τα νέα πρόστιμα – Τι αλλάζει

Σύμφωνα με το νέο πλαίσιο:

  • 100 ευρώ για επιβάτες χωρίς κανονικό εισιτήριο
  • 50 ευρώ για όσους δικαιούνται μειωμένο κόμιστρο
  • Δυνατότητα μείωσης του προστίμου στο 50%, εφόσον εκδοθεί κάρτα απεριορίστων διαδρομών

Στόχος: Λιγότερη εισιτηριοδιαφυγή, καλύτερες υπηρεσίες

Η αύξηση των προστίμων δεν αφορά μόνο την επιβολή κυρώσεων. Αντίθετα, στοχεύει:

  • Στην ενίσχυση των εσόδων των συγκοινωνιών
  • Στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών
  • Στην ανανέωση στόλου και υποδομών
  • Στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών

Έκκληση προς τους επιβάτες

Οι αρμόδιοι απευθύνουν σαφές μήνυμα προς το επιβατικό κοινό ότι η αγορά και επικύρωση εισιτηρίου σε κάθε διαδρομή είναι απαραίτητη.

Παράλληλα, τονίζεται ότι τα χαμηλά εισιτήρια που ισχύουν σήμερα έχουν κοινωνικό χαρακτήρα, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο σημαντική τη στήριξη του συστήματος από τους πολίτες.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr