ΜΜΜ: Από αύριο πρόστιμο 100 ευρώ για όσους μπαίνουν χωρίς εισιτήριο
Από το Σάββατο 30 Μαΐου 2026 αυξάνονται τα πρόστιμα για όσους χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς επικυρωμένο εισιτήριο ή κάρτα. Το πρόστιμο για τους επιβάτες χωρίς εισιτήριο ορίζεται πλέον στα 100 ευρώ, ενώ για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο το ποσό διαμορφώνεται στα 50 ευρώ.
Μέχρι σήμερα το πρόστιμο ήταν περίπου 72 ευρώ, καθώς υπολογιζόταν με βάση την αξία του εισιτηρίου. Με τη νέα ρύθμιση, η επιβάρυνση αυξάνεται, στο πλαίσιο της προσπάθειας περιορισμού της εισιτηριοδιαφυγής.
Υπάρχει πάντως δυνατότητα μείωσης του προστίμου κατά 50%, αν ο παραβάτης αγοράσει μέσα σε 10 ημέρες προσωποποιημένη κάρτα απεριορίστων διαδρομών διάρκειας τουλάχιστον 30 ημερών.
Η αυστηροποίηση έρχεται ενώ οι έλεγχοι στα ΜΜΜ έχουν αυξηθεί σημαντικά. Το πρώτο τετράμηνο του 2026 πραγματοποιήθηκαν πάνω από 3,48 εκατομμύρια έλεγχοι, ενώ οι επικυρώσεις εισιτηρίων και καρτών ξεπέρασαν τα 113,5 εκατομμύρια.
- 54 λεπτά πριν Αττική: Αυξήθηκαν οι ακατάλληλες παραλίες τον Ιούνιο – Δείτε ποιες είναι
- 1 ώρα πριν Το απλό κόλπο που καθαρίζει τα καμένα λίπη από το φουρνάκι χωρίς κόπο
- 2 ώρες πριν Το όσπριο που ρίχνει χοληστερίνη και βοηθά στο αδυνάτισμα



















