Σύσκεψη Μητσοτάκη για τους αγρότες
Σύσκεψη υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη για το θέμα των πληρωμών στους αγρότες και την εξέλιξή της εν λόγω διαδικασίας πραγματοποιείται το πρωί της Τετάρτης στο Μέγαρο Μαξίμου.
Στη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό συμμετέχουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστας Τσιάρας, ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής (μέσω τηλεδιάσκεψης καθώς βρίσκεται στο εξωτερικό) και ο προσωρινός επικεφαλής του ΟΠΕΚΕΠΕ Γιάννης Καββαδάς
Η κυβέρνηση επιχειρεί άνοιγμα στους αγρότες, προς εκτόνωση της κρίσης, διαμορφώνοντας το πλαίσιο και τις προϋποθέσεις για τον διάλογο.
- 5 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη
- 12 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 15 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη

















