Μητσοτάκης στον Έβρο: 30 εκατ. ευρώ για έργα υποδομής και στήριξη αγροτών
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε περιοχές του βόρειου Έβρου που επλήγησαν από πρόσφατες πλημμύρες, όπου ενημερώθηκε από τον Περιφερειάρχη και τους δημάρχους για την κατάσταση και τις ανάγκες αποκατάστασης.
Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε ενίσχυση της Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (ΟΧΕ) Έβρου με επιπλέον 10 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας το συνολικό ύψος των παρεμβάσεων στα 30 εκατ. ευρώ, με στόχο έργα υποδομής που θα διασφαλίσουν την επάρκεια νερού τους θερινούς μήνες. Αναφέρθηκε επίσης στη συμφωνία με τη Βουλγαρία για εξασφάλιση εγγυημένων ποσοτήτων νερού για τέσσερα χρόνια, τονίζοντας την ανάγκη μείωσης της εξάρτησης από τις ροές του ποταμού.
Στη συνέχεια, επισκέφθηκε τον Συνοριακό Σταθμό Κήπων, όπου βρίσκονται σε εξέλιξη έργα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, με νέες υποδομές για ελέγχους, στάθμευση και διακριτές ζώνες για εμπορικές και επιβατικές ροές. Επισήμανε τη σημασία του σταθμού ως βασικής πύλης εισόδου προς την Τουρκία και αναφέρθηκε και στη μελλοντική κατασκευή δεύτερης γέφυρας.
Τέλος, στις Φέρες συναντήθηκε με αγρότες και κτηνοτρόφους, συζητώντας τις επιπτώσεις από ανομβρία, πυρκαγιές, πλημμύρες και ζωονόσους. Υπογράμμισε τη στήριξη της κυβέρνησης στον πρωτογενή τομέα, τη μετάβαση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην ΑΑΔΕ και τη δέσμευση για συνέχιση της οικονομικής ενίσχυσης όπου χρειάζεται.
- 1 λεπτό πριν Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 13 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 13 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους

















