Μητσοτάκης στο Υπουργείο Υγείας: Έρχεται το «1566»
Στο Υπουργείο Υγείας βρέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 21 Μαΐου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας φάσης εκσυγχρονισμού για το Εθνικό Σύστημα Υγείας.
Τον υποδέχθηκαν ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και η Αναπληρώτρια Υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν οι τρεις βασικοί πυλώνες αναμόρφωσης του ΕΣΥ:
- Ενίσχυση ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, τόσο με νέες προσλήψεις όσο και με καλύτερες απολαβές.
- Ανακαίνιση 93 νοσοκομείων και 156 Κέντρων Υγείας, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.
- Ψηφιακός μετασχηματισμός του συστήματος, με νέα εργαλεία εξυπηρέτησης των πολιτών.
Έρχεται ο αριθμός «1566» για άμεση επαφή με το ΕΣΥ
Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκε και η νέα εφαρμογή με τον τετραψήφιο αριθμό 1566, μέσω του οποίου οι πολίτες θα μπορούν δωρεάν να ζητούν πληροφορίες και συμβουλές για θέματα υγείας. Η λειτουργία του αναμένεται να ξεκινήσει μέχρι τις 15 Ιουλίου.
Πιλοτικό πρόγραμμα στον «Ευαγγελισμό»
Παρουσιάστηκαν και τα πρώτα αποτελέσματα από τη δοκιμαστική εφαρμογή ψηφιακής ιχνηλάτησης ασθενών στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών. Ο στόχος είναι το πρόγραμμα να επεκταθεί έως τα μέσα Ιουλίου σε 14 νοσοκομεία πανελλαδικά, βελτιώνοντας τη διαφάνεια και την ταχύτητα εξυπηρέτησης.
Πρόληψη και δωρεάν έλεγχοι για χρόνια νοσήματα
Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πρόοδο του προγράμματος «Προλαμβάνω», που αφορά δωρεάν προσυμπτωματικούς ελέγχους. Ήδη έχουν συμμετάσχει πάνω από 2 εκατομμύρια πολίτες. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε τη δέσμευση της κυβέρνησης για ένα σύγχρονο, ανθρώπινο και λειτουργικό σύστημα υγείας, προσβάσιμο σε όλους.
- 4 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 5 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 13 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις















